Президент Володимир Зеленський підписав закон про функціонування електронного кабінету і спрощення роботи фізичних осіб-підприємців. Документ, зокрема, скасовує обов’язкову книгу обліку доходів для ФОП.
Про це повідомили в Офісі президента.
Закон передбачає спрощення ведення обліку для ФОП, доступу до електронного кабінету платника податків і розширення його функціоналу.
«Зокрема, документ передбачає скасування обов’язкової книги обліку доходів для ФОП. Фізичним особам-підприємцям I-III груп на спрощеній системі оподаткування можна буде вести облік в будь-якій зручній формі – паперовій або електронній – із зазначенням суми доходу за місяць», – йдеться в повідомленні.
ФОП на загальній системі також зможуть вести облік у паперовому або електронному вигляді, але за типовою формою, визначеною Міністерством фінансів.
Закон також скасовує договір про визнання електронних документів для реєстрації в електронному кабінеті платника податків і передбачає відображення податкових повідомлень в електронному кабінеті.
«Також документ вносить зміни до Податкового кодексу з метою створення сприятливих умов для діяльності бізнесу та інвесторів. Зокрема, полегшені умови податкових перевірок. При перевірці оформлення працівників усунуто можливість опитувати працівників і роботодавців про виплачені пасивні доходи та інші додаткові блага і відшкодування», – повідомили в ОП.