Прозоре управління арештованими активами важливе для попередження зловживань і контролю над наповненням державного бюджету, з якого фінансується відбудова. Доступність інформації про арештовані активи також дозволяє ефективніше відстежувати стан кримінальних справ, що стосуються корупції.
Протягом 2022 року АРМА передало управителям активи вартістю 7 млрд гривень, тоді як надходження до бюджету від управління активами АРМА за минулий рік становили тільки 34 млн гривень. Громадські активісти фіксують ознаки можливих розкрадань арештованих підприємств, які АРМА отримало в управління. В окремих випадках арештовані компанії багато місяців перебувають у простої і накопичують борги внаслідок тривалого часу, який витрачається на пошук управителя. За результатами засідання Тимчасової Слідчої Комісії Верховної Ради України стало відомо про можливі ознаки продажу арештованих товарів за зниженими цінами, зволікання з арештом активів та продаж активів у непрозорий спосіб.
В Єдиному державному реєстрі активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, обліковуються арештовані активи за всіма кримінальними провадженнями в Україні. Реєстр адмініструється Агентством з розшуку і менеджменту активів. Він містить, зокрема, опис і вартість всього портфелю активів в управлінні АРМА, інформацію про доходи, отримані від управління цими активами, тривалість угоди про управління майном та про будь-які дії з ними. Також в ньому є інформація про суди і органи правопорядку, задіяні в процесі ухвалення відповідних рішень про арешт.
Відкритість Реєстру передбачена ч.1 ст. 25 профільного Закону України “Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів”; Дані Реєстру також внесені до Переліку наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Незважаючи на це, АРМА не забезпечило публічний доступ до даних реєстру.