“Вихідні і початок тижня шокували країну страшними звістками про смертельні ДТП”.
Про це йдеться у фейсбуці першого заступника начальника патрульної поліції Олексія Білошицького.
“Минулі вихідні та початок цього тижня буквально шокували всю країну страшними звістками про смертельні ДТП за участю маршрутних і вантажних транспортних засобів на дорогах України”, – нагадав він.
21 вересня відбулася аварія в Одеській області, в якій загинули 9 осіб; 22 вересня ще 9 осіб загинули в Житомирській області; того ж дня в Київській області автобус, що стояв на узбіччі, наїхав на людей після удару вантажівки ззаду, загинуло троє людей; 24 вересня ще дві масштабні ДТП з мікроавтобусами відбулися в Дніпрі та у Волинській області.
“Тільки в перелічених ДТП 23 загиблих і близько 36 осіб з різними ступенями травм”, – написав поліцейський.
Щоб запобігти подібним аваріям, патрульна поліція вимагає внести зміни в законодавство.
Насамперед, на думку поліцейських, необхідно підвищити штрафні санкції за незадовільний технічний стан транспортних засобів, що використовуються для перевезення пасажирів. Також буде запропоновано прописати заборону на використання маршруток, переобладнаних із вантажних мікроавтобусів.
Планують порушити питання і про обов’язкове обладнання пасажирського транспорту міжміського сполучення ременями безпеки для пасажирів і ввести адміністративну відповідальність за порушення такого правила.
“Ми розробили постанову Кабміну №424 від 22 травня 2019 року для нормативного врегулювання впровадження та ведення обліку ДТП, упорядкування процедури взаємодії між суб’єктами, які володіють інформацією про вчинені ДТП, що дозволить проводити більш детальний і ґрунтовний аналіз ДТП для визначення причин і умов, які сприяють виникненню ДТП, і вжиття заходів для зменшення травматизму та смертності на дорогах країни. Зараз триває розробка технічної складової системи”, – повідомив Білошицький.
Також розробляється проєкт постанови Кабміну про внесення змін до правил проїзду великогабаритних і великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, які передбачають підвищення контролю та відповідальності перевізників.
“Ми не хочемо, щоб на дорогах гинули і травмувалися люди. І робимо все від нас можливе, щоб таких випадків було якомога менше. Попереду ще багато роботи, і ми докладемо максимум зусиль”, – заявив Білошицький.