У 2021 році соціальні медіа стають як ніколи важливими для громадських організацій — йдеться у статті “Тренди соцмереж 2021 для неприбуткових організацій”. Соцмережі зарекомендували себе як цінний канал для залучення підтримки. Дійсно, варто бути в курсі останніх трендів, аби бути певними, що ми використовуємо усі наявні можливості, доступні для охоплення своєї аудиторії.
Нікого не здивує той факт, що у 2020 році відбулися безпрецедентні зміни у використанні соціальних мереж. З основних моментів звіту Datareportal видно, що майже половина опитаних респондентів проводили більше часу в соціальних мережах через COVID-19.
Налагодження комунікації з аудиторією
Багато що можна сказати про побудову довіри між вами та аудиторією у соціальних мережах. Але основне — громадські організації більше не можуть просто видавати повідомлення та сподіватися на краще. Зростає потреба в організації двосторонньої бесіди з фоловерами та зв’язку з ними щодо питань, які є для них найбільш важливими. Особливо під час кризи пожертви більше не є пріоритетом для споживачів. Радше, справжнє залучення та побудова стосунків є ключовими факторами у створенні надійної стратегії здобуття підтримки прихильників.
Нова норма вимагає від кожної некомерційної організації приділяти надзвичайне значення усьому, що стосується цифрового маркетингу. Соціальні медіа — це найпопулярніша активність людей в мережі, разом з тим, вони є найбільшим викликом для організацій.
Багато громадських організацій й досі розглядають соціальні медіа як просто промоційно-рекламний канал, а не як потужний майданчик для співпраці з користувачами соціальних медіа, в першу чергу, прихильниками та інфлюенсерами, щоб стимулювати живе просування вашої організації у соцмережах.
Фокусування на людях
Двотороння комунікація — це ключ до того, щоб вивести ваші органічні (не проплачені) пости на вершину стрічки вашої аудиторії. І як відомо, дія алгоритму полягає в тому, щоб доставляти релевантний контент користувачам. Отже, зацікавлена онлайн спільнота, яка взаємодіє з контентом вашої організації за допомогою лайків (добре), коментарів (гарно!) та шерів (чудово!), може допомогти вам посилити ваш контент.
Алгоритми соціальних медіа завжди будуть робити вибір на користь людей. Настав час сприйняти цей факт і розробити таку стратегію соцмереж, у якій люди на першому місці — тобто, щоб вона діяла завдяки голосам ваших співробітників, прихильників та клієнтів.
Диверсифікація платформ
Сьогодні громадські організації інвестують у соціальні медіа-платформи по-іншому, ніж це було колись — незалежно від того, чи це новий канал, такий як TikTok, чи це оновлення своєї Facebook-стратегії або ж вивчення будь-якої іншої, раніше не дослідженої платформи.
Ми не можемо говорити про тренди соціальних мереж 2021 року, не визнаючи величезного перевороту соціальних платформ, свідками якого ми стали минулого року. TikTok, який досяг піку в березні 2020 року із майже 76 мільйонами завантажень, започаткував новий підхід до соціального залучення.
TikTok — це популярна соціальна платформа для спільного використання відео, де знаменитості та аматори діляться контентом, генерованим користувачами, від танців, демонстрацій кулінарії та перетворень до відео з тваринами та челенджів! Цей контент виявляється надзвичайно популярним серед аудиторії TikTok, серед яких 41% — віком від 16 до 24 років. Якщо ваша громадська організація прагне досягти цієї демографічної категорії — майте на увазі, що розуміння TikTok буде ключем до неї.
Потім, у серпні, Instagram запустив свій сервіс Reels, запропонувавши інфлюенсерам, брендам та шанувальникам схожу можливість створювати короткі 15-секундні відео. На відміну від TikTok, Instagram вже має величезну кількість підписників, понад мільярд користувачів. Найбільша демографічна група платформи — віком від 25 до 34 років, що складає майже 34% користувачів Instagram, але, безперечно, присутність Instagram можна відчути у багатьох вікових категоріях.
Але що це означає для вашої маркетингової стратегії? Правила гри змінилися, а це значить, що вам, можливо, варто переглянути контент-стратегію для соцмереж. COVID-19 вплинув на життя кожної аудиторії, будь-якої вікової групи, і користувачі більше ніж будь-коли проводять свій час онлайн, зокрема в соціальних мережах. Оскільки особисте спілкування з прихильниками обмежене, то потрібно використовувати кожен можливий канал, аби надолужити цю втрату.
За матеріалом: www.