Обов’язкові скіли для активістів третього сектору у 2021 році

Представники третього сектору багато чому навчились у 2020 році. Починаючи від того, як комфортно працювати вдома і закінчуючи тим, як фандрейзити практично в онлайн-форматі — рік дійсно змусив людей засвоїти нові навички в рекордні терміни, незважаючи на інші проблеми, з якими вони зіштовхувалися. Це свідчить про неймовірну мужність громадських організацій, і варто пишатися собою та своєю командою за всі великі та маленькі перемоги.

Оскільки цей складний рік підходить до кінця, можливо, вам захочеться “зазирнути” в майбутнє і врахувати навички, які знадобляться вашій команді в 2021 році. І хоча ви не завжди можете передбачити, що буде в майбутньому (як довів 2020 рік), втім, можете зосередитись на розвитку компетенцій, які стають все більш важливими для команд у третьому секторі.

П’ять навичок, які принесуть користь спеціалістам сектору та їхнім організаціям у 2021 році: 

Навичка №1: Стійкість

Пандемія COVID-19 вплинула на громадські організації по всьому світу. Від збільшення запиту на їхню допомогу та послуги до проблем з фандрейзингом через скасовані події; ресурсів часто бракувало, а проблеми були надактуальними. Громадські організації пройшли через усе це, але на горизонті можуть чатувати нові виклики.

Події 2020 року підкреслили необхідність для ГО у підвищенні своєї організаційної стійкості. Громадські діячі можуть підтримати ці зусилля, вибудовуючи власну стійкість — навчаючися тактиці, яка допоможе їм процвітати в умовах змін, перешкод та невдач.

Навичка №2: Емпатія

Незалежно від того, чи ви пишете електронний лист потенційним донорам з проханням про підтримку у важкий час або ж звертаєтеся до співробітників, щоб зрозуміти, чому їхня ефективність знизилася — громадські діячі повинні вміти підходити до ситуацій із високим рівнем емпатії, щоб дати оточуючим відчуття, що їх слухають, розуміють і про них піклуються.

Цей софт скіл стане ще важливішим в найближчі роки, впливаючи на все — від утримання співробітників до ефективності маркетингу, тому вашій команді сьогодні варто вдосконалювати цю навичку.

Навичка №3: Відео-сторітелінг

Незалежно від того, чи повернеться офлайн фандрейзинг у 2021 році, цифрові кампанії нікуди не подінуться. І одним із найпотужніших інструментів онлайн-маркетингу та фандрейзингу є відеоконтент.

Громадські організації давно використовують відео як засіб для розповіді своїх історій, підвищення обізнаності та спонукання до дій, тому, ймовірно, ваша команда вже має певний досвід у цій галузі. Але коли ви розгортаєте свою діяльність у світі, який стає все більше цифровим, то це прекрасна нагода покращити та вдосконалити свої навички відео-сторітелінгу, щоб створювати якомога ефективніші відео.

Навичка №4: Аналіз даних

Як у комерційному, так і в некомерційному світі використання даних для прийняття рішень — обов’язкова умова. Переглядаючи свої дані, громадські організації можуть оцінити, які повідомлення найбільше резонують у прихильників, отримати глибше розуміння поведінки донорів, оцінити вплив своїх послуг та програм тощо. Це може полегшити подальший розподіл бюджету, ресурсів, і навіть визначити нові шляхи вивчення.

Якщо ваша команда на сьогоднішній день не зробила відповідних кроків у цьому напрямку, саме прийшов час покращити свої навички роботи з даними. Ніхто не очікує, що ви за ніч станете експертом у галузі даних, але отримавши реальне розуміння того, як збирати, чистити, зберігати та здійснювати аналіз даних, ви можете допомогти вивести вашу організацію на новий рівень.

Навичка №5: Mindfulness — управління увагою та стресом 

Робота в некомерційному секторі може бути надзвичайно корисною, але також і стресовою. Оскільки професіонали громадського сектору готуються допомогти своїм організаціям управляти викликами та можливостями у 2021 році, то здобуття навичок mindfulness може дати їм інструменти, необхідні для зменшення стресу та покращення благополуччя.

В літаку під час оголошень про безпеку говорять: перед тим, як допомагати іншим, спочатку одягніть кисневу маску на себе. Ваша команда прагне допомагати іншим, але вигорання може звести все нанівець. Здорова і щаслива команда — це продуктивна команда, а продуктивна команда може зробити більше добра у світі.

Висновок: вчіться, ростіть і процвітайте

Хоча кожна громадська організація має свою специфіку, але, сподіваємося, цей список дасть вам хорошу відправну точку для того, щоб почати планувати свої пріоритети навчання та розвитку на 2021 рік. Тим більше, зараз існує чимало курсів, майстер-класів, вебінарів та інших навчальних можливостей в онлайн-форматі. Це гарна нагода повчитися і зрости в своїх компетенціях!


За порадами Лео Педраса, менеджера з маркетингу, комунікацій та брендів, LinkedIn для некомерційних організацій