“Об’єктивна та неупереджена” оцінка тендерних пропозицій від управління ЖКГ Чернігов

В жовтні 2018 року Управлінням ЖКГ Чернігівської міської ради було оголошено тендер  на закупівлю табличок з назвами вулиць по місту Чернігову.

В тендері приймали участь два учасника: ПП “Реаль” та ФОП “Вареник Тетяна Федорівна”.

Кращу цінову пропозицію за результатами торгів надало ПП “Реаль”, але тендерний комітет управління ЖКГ своїм рішенням № 326 від 09.11.2018 р відхилив цю пропозицію, посилаючись на відсутність витягу зі Статуту Учасника з положеннями про особу, яка має право підпису договорів на вимогу Додатку № 8 до документації.

Yes

Скан документу Рішення тендерного комітету № 326 від 09.11.2018

 Така підстава відхилення найвигіднішої пропозиції виглядає дивно, адже в своїй тендерній пропозиції ПП “Реаль” надавало ці документи, а саме документ “10-Витяг зі Статуту+Наказ№1 – Повноваження директора”, в якому зазначено, що Родимченко В.В. є директором ПП “Реаль” та має право підпису. Також право підпису підтверджує документ “Витяг_з _ЄДР_2”.

Yes

Скан документу “10- Витяг зі Статуту+Наказ№1 – Повноваження директора”

Yes

Скан документу “Витяг_з _ЄДР_2”

          12.11.2018 р. ПП “Реаль” оскаржило рішення тендерного комітету управління ЖКГ, бо надало відповідні документи. В свою чергу тендерний комітет знов відхиляє скаргу вже з новою причиною: “ Учасник не виконав вимог Додатку №8 до документації, а саме: не надав у складі своєї пропозиції, оформлений належним чином,  “Витяг зі статуту Учасника з положенням про особу, яка має право підпису договорів” у відповідності до вимог Наказу Мінюста України № 1000/5 від 18.06.2015 Мінюсту України” (протокольне рішення №328 від 12.11.2018 р.)

Yes

Скан документу “Протокольне рішення № 328, щодо розгляду оскарження від ПП «Реаль»“

В самому ж протокольному рішенні тендерний комітет так і  не зазначив, які саме вимоги Наказу № 1000/5 від 18.06.2015 Мінюсту України порушило ПП «Реаль».

В той же час, замовник не помічає невідповідність тендерної документації другого учасника торгів ФОП “Вареник Тетяни Федорівни”  цьому ж Наказу. Адже, відповідно до його положень “копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину. Не допускається виготовляти копії документів з нерозбірливим текстом, підчистками, приписами та іншими не обумовленими виправленнями.”.  Документ “Пропозиція” (четверта сторінка) ФОП “Вареник Тетяни Федорівни”, відсканована нерозбірливо і взагалі не дає можливості  встановити інформацію оригиналу.

 

Yes

Скан тендерної документації ФОП “Вареник Тетяни Федорівни” файл “пропозиція.pdf” (четверта сторінка)

Відповідно до законодавства України, закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Виникає питання, чому тендерний комітет Управління ЖКГ Чернігівської міської ради так прихильно ставляться до одного учасника аукціону і так прискіпливо до іншого?

Матеріал підготовлений в рамках Антикорупційної ініціативи ЄС в Україні (EU Anti-Corruption Initiative) – найбільшої програми підтримки України з боку ЄС в сфері боротьби з корупцією. Програма фінансується ЄС та спів-фінансується і впроваджується Данською агенцією з міжнародного розвитку (DANIDA).

 

Автор: Чернігівська обласна ГО Центр політичних студій та аналітики