СУСПІЛЬНА ЕТИКА І ЛІДЕРСТВО навчання

Практичні інструменти для управлінців у соціальній сфері.

Потреба в інноваційних рішеннях в соціальній сфері останнім часом відчувається особливо гостро. Адже виклики, з якими стикається українське суспільство, потребують нових знань, навичок та інструментів. Які нові ідеї можуть стати поштовхом для розвитку організації в часи змін?  Як створити та запровадити інноваційні рішення?

Програма «Суспільна етика і лідерство» орієнтована на навчання через практику: на модулях учасники будуть розбирати реальні кейси та проблеми, з якими стикаються лідери в Україні. В рамках 6-місячного курсу зібрані найефективніші інструменти, які вивчаються в рамках МВА у сфері публічного управління. Автори програми обрали найкращі практики, які можна застосувати вже завтра — і які точно спрацюють.

Вона буде цінною як для лідерів, які вже займаються соціальними проектами (керівників/спеціалістів соціальної сфери — ОТГ, міських муніципалітетів, обласних адміністрацій, співробітників і керівників НУО та БФ, соціальних підприємців), так і для тих, хто хоче набути досвід роботи у соціальній сфері.

Київмісце проведення
22.11.2019старт
21000грн (без ПДВ)рання реєстрація (до 11.10.2019)
25000грн (без ПДВ)вартість
6 місяцівтривалість
20 місцьгрупа
Подати заявку

ПРО
ПРОГРАМУ

Мета:

• Розвинути лідерський потенціал керівників та спеціалістів соціальної сфери;
• Навчити впроваджувати у своїй діяльності інноваційні ідеї з метою вирішення соціальних проблем;
• Надати практичні інструменти, які допоможуть долати соціальні виклики на рівні причин, а не проявів;
• Створити вільний простір для діалогу та співпраці.

Для Кого Програма:

Програма «Суспільна етика і лідерство» розроблена для управлінців у соціальній сфері, які прагнуть використовувати інновації для вирішення найбільш актуальних для суспільства проблем: удосконалення сфери медичних і соціальних послуг, подолання безробіття та бідності, соціальна інтеграція, покращення екологічної ситуації та інші

Під Час Навчання Ви:

• Вдосконалите власне стратегічне бачення та побачите цілі, до яких треба рухатись;
• Дізнаєтесь про рішення, які допоможуть підвищити стійкість діяльності організації;
• Навчитесь знаходити в свою команду потрібних людей та об’єднати їх навколо спільної мети;
• Зрозумієте, як працюють соціальний маркетинг та PR;
• Отримаєте консультації при розробці власних проектів;
• Станете частиною ком’юніті лідерів, які прагнуть змінити країну та світ.

Аудиторія Програми:

• Керівники та працівники департаментів міських / обласних рад, які хочуть результативно вирішувати соціальні проблеми місцевого рівня;
• Керівники/спеціалісти соціальної сфери (ОТГ, міські муніципалітети, обласні адміністрації), які хочуть ефективніше втілювати зміни;
• Керівники та менеджери благодійних фондів, громадських організацій, які надають соціальні послуги, і хочуть підвищити стійкість діяльності своєї організації;
• Підприємці, які хочуть набути досвід інновацій в соціальній сфері і реалізувати соціально-підприємницькі проекти;
• Інвестори, які хочуть брати участь в соціально важливих проектах.

Формат Навчання:

Два дні: п’ятниця з 10:00 до 18:00, субота з 10:00 до 18:00 один раз на місяць.

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

Модуль 1:

Етичне Лідерство (22-23 Листопада)

  • Що формує лідера?
  • Лідерство і самоусвідомлення
  • Стилі лідерства
  • Організація як соціальна система
Модуль 2:

Стратегія Організації (20-21 Грудня)

  • Діагностика – стан організації as is
  • Стратегічні цілі організації
  • Приватно-державне партнерство
  • Інструменти стратегії
  • Цінність інновацій. Втілення стратегії
Модуль 3:

Управління Командою (24-25 Січня)

  • Переосмислення власного досвіду та формування нових організаційних моделей
  • Етика та управління персоналом
  • Мотивація vs. Стимулювання. Як обрати правильних людей
  • Джерела влади. Форми впливу. Вибір власного управлінського стилю
Модуль 4:

Ведення Змін (21-22 Лютого)

  • Суспільні трансформації
  • Етичне Лідерство та ведення змін
  • Операційні та трансформаційні зміни
  • Системний підхід до ведення змін
  • “Формула” ведення змін
Модуль 5:

Соціальні Інновації Та Cталий Розвиток (20-21 Березня)

  • Стратегія сталого розвитку
  • Соціальні інновації та підприємницька діяльність
  • Соціальне підприємництво та ринок соціальних послуг
  • Інструментарій реалізації соціальних інновацій
Модуль 6:

Соціальний Маркетинг (17-18 Квітня)

  • Особливості соціального маркетингу
  • PR-менеджмент і реклама
  • Бренд-менеджмент
  • Технології та навички продажів

Суспільна етика і лідерство