Чи дійсно українці можуть вирішити власні питання, звернувшись до центральних органів виконавчої влади (ЦОВВ) через телефонну «гарячу лінію» або в електронному форматі?

Експерти та експертки Асоціації сприяння самоорганізації населення дослідили роботу Урядової «гарячої лінії», а також телефонних «гарячих ліній» та  сервісів електронних звернень до центральних органів виконавчої влади в Україні.

Дослідження містить:

  • аналіз організаційно-правового забезпечення функціонування телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади;
  • оцінку доступності інформації про ці інструменти на офіційних сайтах КМУ і ЦОВВ;
  • аналіз судової практики щодо телефонних та електронних звернень громадян;
  • аналіз результатів 600 контрольних телефонних і електронних звернень на Урядову «гарячу лінію», телефонні «гарячі лінії» та електронні сервіси відібраних ЦОВВ (метод «таємний покупець»);
  • рейтинги відібраних 30 телефонних «гарячих ліній» і сервісів електронних звернень органів виконавчої влади.

Завантажити бріф дослідження.

Повна версія дослідження.

Дослідження проведене за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження» в межах проєкту «Моніторинг та оцінка роботи «гарячих ліній» і електронних звернень в органах виконавчої влади». Зміст публікації є винятковою відповідальністю виконавців проєкту і не обов’язково відображає погляди Міжнародного фонду «Відродження».