Практичні інструменти для управлінців у соціальній сфері.
Потреба в інноваційних рішеннях в соціальній сфері останнім часом відчувається особливо гостро. Адже виклики, з якими стикається українське суспільство, потребують нових знань, навичок та інструментів. Які нові ідеї можуть стати поштовхом для розвитку організації в часи змін? Як створити та запровадити інноваційні рішення?
Програма «Суспільна етика і лідерство» орієнтована на навчання через практику: на модулях учасники будуть розбирати реальні кейси та проблеми, з якими стикаються лідери в Україні. В рамках 6-місячного курсу зібрані найефективніші інструменти, які вивчаються в рамках МВА у сфері публічного управління. Автори програми обрали найкращі практики, які можна застосувати вже завтра — і які точно спрацюють.
Вона буде цінною як для лідерів, які вже займаються соціальними проектами (керівників/спеціалістів соціальної сфери — ОТГ, міських муніципалітетів, обласних адміністрацій, співробітників і керівників НУО та БФ, соціальних підприємців), так і для тих, хто хоче набути досвід роботи у соціальній сфері.
ПРО
ПРОГРАМУ
Мета:
• Розвинути лідерський потенціал керівників та спеціалістів соціальної сфери;
• Навчити впроваджувати у своїй діяльності інноваційні ідеї з метою вирішення соціальних проблем;
• Надати практичні інструменти, які допоможуть долати соціальні виклики на рівні причин, а не проявів;
• Створити вільний простір для діалогу та співпраці.
Для Кого Програма:
Програма «Суспільна етика і лідерство» розроблена для управлінців у соціальній сфері, які прагнуть використовувати інновації для вирішення найбільш актуальних для суспільства проблем: удосконалення сфери медичних і соціальних послуг, подолання безробіття та бідності, соціальна інтеграція, покращення екологічної ситуації та інші
Під Час Навчання Ви:
• Вдосконалите власне стратегічне бачення та побачите цілі, до яких треба рухатись;
• Дізнаєтесь про рішення, які допоможуть підвищити стійкість діяльності організації;
• Навчитесь знаходити в свою команду потрібних людей та об’єднати їх навколо спільної мети;
• Зрозумієте, як працюють соціальний маркетинг та PR;
• Отримаєте консультації при розробці власних проектів;
• Станете частиною ком’юніті лідерів, які прагнуть змінити країну та світ.
Аудиторія Програми:
• Керівники та працівники департаментів міських / обласних рад, які хочуть результативно вирішувати соціальні проблеми місцевого рівня;
• Керівники/спеціалісти соціальної сфери (ОТГ, міські муніципалітети, обласні адміністрації), які хочуть ефективніше втілювати зміни;
• Керівники та менеджери благодійних фондів, громадських організацій, які надають соціальні послуги, і хочуть підвищити стійкість діяльності своєї організації;
• Підприємці, які хочуть набути досвід інновацій в соціальній сфері і реалізувати соціально-підприємницькі проекти;
• Інвестори, які хочуть брати участь в соціально важливих проектах.
Формат Навчання:
Два дні: п’ятниця з 10:00 до 18:00, субота з 10:00 до 18:00 один раз на місяць.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Етичне Лідерство (22-23 Листопада)
- Що формує лідера?
- Лідерство і самоусвідомлення
- Стилі лідерства
- Організація як соціальна система
Стратегія Організації (20-21 Грудня)
- Діагностика – стан організації as is
- Стратегічні цілі організації
- Приватно-державне партнерство
- Інструменти стратегії
- Цінність інновацій. Втілення стратегії
Управління Командою (24-25 Січня)
- Переосмислення власного досвіду та формування нових організаційних моделей
- Етика та управління персоналом
- Мотивація vs. Стимулювання. Як обрати правильних людей
- Джерела влади. Форми впливу. Вибір власного управлінського стилю
Ведення Змін (21-22 Лютого)
- Суспільні трансформації
- Етичне Лідерство та ведення змін
- Операційні та трансформаційні зміни
- Системний підхід до ведення змін
- “Формула” ведення змін
Соціальні Інновації Та Cталий Розвиток (20-21 Березня)
- Стратегія сталого розвитку
- Соціальні інновації та підприємницька діяльність
- Соціальне підприємництво та ринок соціальних послуг
- Інструментарій реалізації соціальних інновацій
Соціальний Маркетинг (17-18 Квітня)
- Особливості соціального маркетингу
- PR-менеджмент і реклама
- Бренд-менеджмент
- Технології та навички продажів