Ремонт одного кілометра дороги Городня-Бурівка обійшовся більше ніж у чотири мільйони гривень.

 14 жовтня члени громадської організації Чернігівський Центр Прав Людини та залучені експерти обстежили дорогу “О250505” (Городня-Бурівка), яка була частково відремонтована у 2018 році. За результатами огляду та аналізу даних із відкритих джерел виявлено наступне:

Це дорога загального користування місцевого значення, яка перебуває на балансі Чернігівської облдержадміністрації.

Відповідно до даних системи Рrozorro, Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації 25 липня 2018 року уклало договір із Приватним акціонерним товариством “Шляхове ремонтно-будівельне управління №82” на “Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250505 Городня – Бурівка на ділянці км 0+000 – км 29+800, (окремими ділянками)” (Фото 1).

Згідно договору, протягом серпня та вересня мали бути відремонтовані три ділянки: 610, 190 та 220 метрів; загальною довжиною – 1 кілометрів 20 метрів.

Технічним завданням передбачене улаштування земельного полотна та дорожнього одягу, нанесення розмітки, організація руху.

Ціна договору – 4 млн 700 тис 703,6 грн.

28 вересня 2018 року було укладено додаткову угоду до договору, згідно якої термін виконання ремонту продовжили до грудня 2018 року. Вартість робіт розділили рівними частинами на кожен місяць.

Відповідно до даних сайту “Пошуково-аналітична система .007”, станом на 19 жовтня ПрАТ “ШРБУ №82” вже отримало 4 млн 175 тис 301,6 грн., що на 525 тис 402 грн. менше загальної суми договору.

При візуальному огляді відремонтованих ділянок громадськими активістами та експертами було виявлено ряд недоліків. Узбіччя не сплановані (Фото 15), сміття, яке залишилося після облаштування узбіч, не вивезене (Фото 16). Покриття верхнього шару пошкоджене на всій протяжності ділянок (вздовж крайової смуги), що свідчить про погане ущільнення асфальтобетонного покриття (Фото 17, 18). У місцях відбору кернів (зразків дорожнього покриття) видно, що насправді вони не відбиралися, це схоже на імітацію відбору (Фото 19, 27). Шар асфальтобетонного покриття погано ущільнений, тонкий (Фото 20, 26). Трапляються зсування асфальтобетону (Фото 21), поздовжні й поперечні тріщини верхнього шару (Фото 22, 28, 29). У місцях технологічних стиків (між новим і старим покриттям) та в деяких крайових частинах дорожнього одягу нове покриття піднімається руками, під ним пісок (Фото 23, 24). Трапляється вилущування верхнього шару (Фото 25). Зафіксовано відсутність горизонтальної дорожньої розмітки.

Ця діяльність походить в рамках проекту “Якість виконання ремонтів доріг на Чернігівщині – під контроль громадськості”. Мета проекту – ​підвищення ефективності зусиль, спрямованих на протидію корупції в Чернігівській області.

Ініціатива впроваджується громадською організацією “Чернігівський Центр Прав Людини” в рамках проекту ПРООН “Прозорість і доброчесність публічного сектору” за підтримки МЗС Данії.

З більшою кількістю фотографій і коментарями можна ознайомитися на нашій фейсбук-сторінці http://bit.ly/2CX0jrf

010203040708091011121314